Hyundai Motor Europe lanseaza „Awaken Your World”. Noua campanie demarata la nivel european – dedicata Ioniq 6 – evidentiaza caracterul remarcabil al noului model Hyundai.
Spotul TV prezinta un astronaut care descopera o lume noua a tehnologiei si a designului, la bordul Ioniq 6.
„The Awakening” aduce in centrul atentiei multitudinea de tehnologii si de elemente remarcabile de design. Dupa un inceput cu momente de suspans, materialul video prezinta un astronaut care exploreaza interiorul Ioniq 6, asemanator cu al unei navete spatiale. In acest context, spatiul cosmic serveste ca o metafora care are la baza conceptul Living Space.
„Awaken Your World” subliniaza experienta pe care o ofera Ioniq 6: un spatiu in care clientii pot descoperi o lume noua a mobilitatii electrificate, prin intermediul elementelor precum sistemul audio, habitaclul confortabil, arhitectura de iluminare prin intermediul careia interiorul poate fi personalizat in functie de preferinte.
„Prin intermediul acestei campanii de lansare a modelului Ioniq 6 in Europa dorim sa indeplinim doua obiective”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing, Product & PR – Hyundai Motor Europe. „In primul rand, sa subliniem pozitia de lider pe care o ocupa Hyundai in domeniul electrificarii, datorita Ioniq 6 si, prin asociere, intregii game Ioniq. Totodata, sa prezentam clientilor – atat noi, cat si existenti – tehnologiile si echipamentele avansate pe care acest model le poate oferi, pentru a le imbunatati experienta.”
Materialul video „The Awakening” poarta spectatorul intr-o calatorie pe drumul cunoasterii, care deschide un nou capitol pentru gama de autovehicule Hyundai. Odata cu noua abordare Hyundai privind continutul media (clipuri captivante cu efecte vizuale speciale, publicitate DOOH), obiectivul producatorului este de a spori interesul consumatorului pentru modelele Ioniq, dar si pentru celelalte autovehicule electrificate ale gamei.