In comparatie cu varianta standard, grila frontala este mai inalta si mai lata, fiind personalizata cu sigla N Line. Bara de protectie cu forma rectangulara si priza de aer de mari dimensiuni accentueaza sportivitatea modelului. Lateralele se remarca prin bandourile in nuanta caroseriei, cu aspect dinamic, care evidentiaza proportiile sportive si prin liniile indraznete care subliniaza forma aerodinamica. Aspectul impunator al partii din spate este subliniat de spoilerul aerodinamic, mai lung decat cel al modelului standard, de banda reflectorizanta de culoare rosie si de toba de esapament cu dubla evacuare. Jantele din aliaj de 19 inchi urmaresc aceeasi tema de design – „Sensuous Sportiness”.
Clientii pot alege intre sapte culori de caroserie, alaturi de plafonul Phantom Black, disponibil optional.
Culori exterioare:
- Shadow Grey (doar pentru versiunea N Line) – optional cu plafon in nuanta Phantom Black;
- Polar White – optional cu plafon in nuanta Phantom Black;
- Engine Red – optional cu plafon in nuanta Phantom Black;
- Sunset Red – optional cu plafon in nuanta Phantom Black;
- Dark Knight – optional cu plafon in nuanta Phantom Black;
- Shimmering Silver;
- Phantom Black.
Interior spatios, cu accente sportive
Clientii beneficiaza de scaune sport, personalizate cu sigla N, fiind disponibile cu tapiterie din piele. De asemenea, panourile portierelor, cotiera si plansa de bord se remarca prin ornamente de culoare rosie. Elementele de design specifice gamei N se regasesc pe volan, pe schimbatorul de viteze imbracat in piele sau pe capacul modulului shift-by-wire, in functie de varianta de transmisie selectata. In plus, plafonul negru confera interiorului o nota suplimentara de dinamism. Alte imbunatatiri specifice modelelor N Line includ pedalierul metalic, un suport pentru picior si scari laterale.
Comportament rutier si manevrabilitate
Noul TUCSON N Line a fost dezvoltat si testat in Europa. La fel ca versiunea standard, modelul este echipat cu sistemul ECS (Electronic Controlled Suspension), disponibil optional, care confera flexibilitate suplimentara in timpul deplasarii, datorita tehnologiei de amortizare adaptiva. ECS modifica automat setarile autovehiculului (de exemplu, suspensia), in functie de conditiile de deplasare (viteza, suprafata de rulare etc.), pentru maximizarea confortului si a performantelor. Inginerii de la Centrul Tehnic Hyundai Motor Europa (HMETC) au modificat setarile parametrilor ECS, pentru a raspunde cerintelor noului TUCSON N Line echipat cu sistem de 48 V. Astfel, clientii beneficiaza de o experienta si mai placuta la volan, in linie cu aspectul sportiv al exteriorului.
Sistemul ECS pentru varianta N Line a fost optimizat in vederea unei amortizari mai bune a vibratiilor, a unei agilitati sporite, precum si pentru un raspuns mai rapid si mai puternic atat la miscarile caroseriei, cat si la comenzile directiei. In modul Normal, inginerii au mentinut un nivel optim de confort pentru condusul urban, iar suspensia se modifica semnificativ numai la vitezele atinse, de obicei, in afara localitatii. Modul Sport a fost revizuit si ofera control suplimentar, indiferent de viteza de deplasare. In acest caz, suspensia asigura un comportament rutier mai sportiv. Ca urmare a ajustarii sistemului ECS, raspunsul directiei este, de asemenea, diferit pentru modelul N Line. Directia este mai centrata, cu un control imbunatatit.