Hyundai prezinta „Tucson – Beyond drive”- un eveniment bazat pe realitatea augmentata

  • „Tucson – Beyond drive” este o poveste muzicala, un spectacol virtual in format AR (realitate augmentata);
  • Evenimentul va fi transmis in direct duminica, 1 noiembrie, la ora 15:00 (ora Romaniei), pe canalul de YouTube HyundaiWorldwide (https://www.youtube.com/HyundaiWorldwide).
  • Hyundai Motor Company va gazdui duminica, 1 noiembrie 2020, evenimentul virtual „Beyond drive” – un spectacol bazat pe realitatea augmentata – realizat in colaborare cu SM Entertainment, cea mai populara companie de divertisment din Coreea. Actiunea este dedicata noului model Hyundai Tucson. Transmisiunea in direct va avea loc la ora 15:00 (ora Romaniei) si va putea fi vizionata pe canalul de YouTube HyundaiWorldwide (https://www.youtube.com/HyundaiWorldwide).

„Tucson – Beyond drive” este o poveste muzicala al carei protagonist este Kai, unul dintre cei mai cunoscuti artisti K-Pop la nivel mondial, membru al trupelor Exo si SuperM. Personajul principal, care a visat mereu sa fie explorator, redescopera pasiunea pentru aventura in timp ce calatoreste intr-un spatiu fantastic la bordul noului Tucson.

Tema proiectului „Follow your hidden light” imprumuta din componenta emotionala a limbajului de design Tucson – „Parametric Dynamics”, care este evidentiat de luminile de zi (DRL) perfect integrate in grila frontala. Datorita tehnologiei half-mirror, in momentul in care luminile de intalnire sunt aprinse, finisajul cromat al grilei se metamorfozeaza in forme asemanatoare pietrelor pretioase, conferind modelului o alura spectaculoasa.

Prin intermediul acestei actiuni, obiectivul Hyundai este de a prezenta noul Tucson intr-o maniera inedita, prin crearea unei experiente artistice alternative, completata de inovatie si de tehnologie, pentru consumatorii din generatiile Millennials si Z. Formatul digital ofera o modalitate captivanta de a prezenta designul revolutionar al modelului, performantele dinamice si tehnologiile avansate pentru siguranta si pentru confort.

„In contextul social actual, continutul digital de divertisment devine din ce in ce mai popular in intreaga lume”, a declarat Wonhong Cho, Executive Vice President and Global Chief Marketing Officer – Hyundai Motor Company. „Prin intermediul parteneriatului cu SM Entertainment, Hyundai utilizeaza noi tehnologii, experimentand variate modalitati de a interactiona cu potentialii clientii.”

© Copyrights 2020 - Hyundai Focsani -Helios Service