Prezentarea conceptului restaurat a avut loc in Italia – Lacul Como, dupa aproape 50 de ani de la lansarea oficiala, care s-a desfasurat la Salonul Auto de la Torino din 1974;
• Noua versiune a fost reconstruita de catre acelasi designer italian, Giorgetto Giugiaro, conform specificatiilor si materialelor originale;
• Pony Coupe a reprezentat sursa de inspiratie a conceptului N Vision 74, care va fi prezentat in cadrul evenimentului „Hyundai Reunion”, iar ulterior la Concorso d’Eleganza Villa d’Este, pe 20 mai.
Premiera mondiala a conceptului Pony Coupe – restaurat de Hyundai dupa aproape 50 de ani de la debut – a avut loc in Italia, Lacul Como. Dezvaluit initial la Salonul Auto de la Torino din 1974, conceptul Pony Coupe este un vehicul important in istoria companiei. Conceptul restaurat a fost dezvaluit la Hyundai Reunion, eveniment in cadrul caruia au fost prezenti Giorgetto Giugiaro si fiul sau, Fabrizio Giugiaro – fondatorii GFG Style, centrul de design in cadrul caruia a fost reconstruit prototipul Pony Coupe.
„In ciuda contextului industrial nefavorabil din anii 1970, bunicul meu si presedintele fondator Hyundai, Ju-young Chung, s-a implicat in reconstruirea economiei Coreei, contribuind la imbunatatirea calitatii vietii oamenilor, dupa devastatorul razboi coreean. In cele din urma, a transformat Coreea intr-o tara care a reusit sa dezvolte la nivel inalt propriile vehicule”, a declarat Euisun Chung, Executive Chair – Hyundai Motor Group. „Imi exprim sincera recunostinta fata de toti cei din Italia si din Coreea care au avut un rol important in succesul obtinut de Pony.”
Din cauza climatului economic global nefavorabil de la finalul anilor 1970, conceptul Hyundai nu a putut intra in productie. Pony Coupe este considerat un model clasic, retro-futurist, care a reprezentat sursa de inspiratie pentru designul celor mai recente autovehicule Hyundai, cum ar fi: N Vision 74 si conceptul EV „45”.
„In era electrificarii, o conditie importanta pentru ca Hyundai Motor Company sa devina lider in mobilitatea viitorului va fi capacitatea noastra de a ramane fideli puternicelor valori pe care le-am mostenit”, a declarat Jaehoon Chang, President and CEO – Hyundai Motor Company. „Prin intermediul Hyundai Reunion, precum si a altor initiative de comunicare dedicate patrimoniului, vom continua sa valorificam trecutul, transformandu-l intr-un vector pentru viitoarelor inovatii.”