Noul Hyundai Kona Electric 2020

DESIGN SI PERFORMANTE REMARCABILE

Il conduci. Il activezi.

Odata cu noul Kona Electric, Hyundai lanseaza primul SUV subcompact complet electric de pe piata europeana. Modelul imbina designul expresiv si caracterul multifunctional al SUV-urilor Hyundai cu un propulsor electric cu emisii zero.

  • Puternic si expresiv

    Kona Electric adopta acelasi aspect expresiv si puternic, asemenea modelului Kona – motor cu ardere. Grila inchisa, elementul de design diferentiator, confera un aspect remarcabil, fiind incadrata de blocurile optice duble si luminile de zi cu LED pozitionate deasupra farurilor cu LED. Designul frontal este completat de bara de protectie. Admisiile de aer din bara de protectie frontala optimizeaza fluxul de aer in zona rotilor.

  • Eleganta si sportivitate

    Tema designului frontal este reluata in partea din spate, prin bara de protectie, care integreaza stopul cu LED, rama blocului optic si farurile cu LED. Pentru a sublinia rafinamentul, Kona Electric beneficiaza de praguri laterale argintii, care adauga eleganta sportivitatii modelului.

Mobilitate si flexibilitate

Kona Electric imbina designul expresiv si caracterul multifunctional al SUV-urilor Hyundai, fiind disponibil cu doua motorizari, care ofera mobilitate, flexibilitate si o autonomie de pana la 449 kilometri (conform testelor WLTP).

Sistem flexibil de incarcare

Kona Electric dispune de un sistem flexibil de incarcare. Indiferent ca va aflati acasa sau intr-o calatorie, bateria poate fi incarcata in orice moment, la o statie de realimentare sau la o priza domestica. Hyundai a optat pentru utilizarea unei baterii litiu-ion polimer, in locul celor conventionale hibride nichel-metal. Aceasta ofera o incarcare si descarcare eficiente, precum si un randament exceptional.

Sistem flexibil de incarcare
Kona Electric dispune de un sistem flexibil de incarcare. Indiferent ca va aflati acasa sau intr-o calatorie, bateria poate fi incarcata in orice moment, la o statie de realimentare sau la o priza domestica. Hyundai a optat pentru utilizarea unei baterii litiu-ion polimer, in locul celor conventionale hibride nichel-metal. Aceasta ofera o incarcare si descarcare eficiente, precum si un randament exceptional.

Sistem reglabil de franare regenerativa

Cu ajutorul sistemului reglabil de franare regenerativa, conducatorul auto are posibilitatea de a ajusta intensitatea franarii regenerative, utilizand padelele aflate in spatele volanului. Sistemul recupereaza energia atunci cand este posibil. Mentinand apasata pedala stanga, conducatorul auto poate opri autovehiculul fara a utiliza franele. Impreuna cu senzorul radar, sistemul de franare regenerativa controleaza automat decelerarea, in functie de conditiile de trafic.

Sistem reglabil de franare regenerativa
Cu ajutorul sistemului reglabil de franare regenerativa, conducatorul auto are posibilitatea de a ajusta intensitatea franarii regenerative, utilizand padelele aflate in spatele volanului. Sistemul recupereaza energia atunci cand este posibil. Mentinand apasata pedala stanga, conducatorul auto poate opri autovehiculul fara a utiliza franele. Impreuna cu senzorul radar, sistemul de franare regenerativa controleaza automat decelerarea, in functie de conditiile de trafic.

Culori caroserie

Optiuni de personalizare
Sapte culori de caroserie pot fi combinate cu trei nuante de plafon, rezultand 21 de variante de personalizare.

Head-Up Display (HUD)

HUD proiecteaza informatii relevante, direct in campul vizual al conducatorului auto, pentru procesarea rapida a informatiilor, fara a distrage atentia de la condus.

Head-Up Display (HUD)
HUD proiecteaza informatii relevante, direct in campul vizual al conducatorului auto, pentru procesarea rapida a informatiilor, fara a distrage atentia de la condus.

Instrumentar de bord 7″

Noul ecran de 7″ al bordului afiseaza informatii despre nivelul de incarcare a bateriei, fluxul de energie sau modul de condus. In functie de modul selectat, culoarea fundalului si detaliile afisate in cadrane se modifica, pentru a fi cat mai utile.

Instrumentar de bord 7″
Noul ecran de 7″ al bordului afiseaza informatii despre nivelul de incarcare a bateriei, fluxul de energie sau modul de condus. In functie de modul selectat, culoarea fundalului si detaliile afisate in cadrane se modifica, pentru a fi cat mai utile.

PASIUNEA CARE NE INSPIRA

1
2
3
4
5
6
1

Design aerodinamic

KONA electric a fost proiectat sa imbine atat designul expresiv, cat si caracterul multifunctional. Grila fata inchisa, forma rotilor, precum si o clapeta de aer pozitionata in bara de protectie fata au fost concepute special pentru reducerea turbulentelor, contribuind la maximizarea eficientei aerodinamice.

2

Blocuri optice duble

Grila inchisa, elementul de design diferentiator, este incadrata de blocurile optice duble si luminile de zi cu LED pozitionate deasupra farurilor cu LED.

3

Jante din aliaj

Jantele din aliaj exprima cel mai bine personalitatea unui autovehicul. Acestea contribuie la agilitate si la reducerea consumului de carburant. Noul KONA electric este disponibil cu jante din aliaj de 17″.

4

Practic

Plafonul ofera posibilitatea de a monta, de exemplu, un portbagaj suspendat, care poate sustine pana la 80 kg.

5

Blocuri optice spate

Tema designului aerodinamic este reluata in partea din spate, prin bara de protectie, care integreaza stopul cu LED, rama blocului optic si farurile subtiri cu LED.

6

Dimensiuni generoase

KONA electric se remarca prin dimensiuni generoase atat pentru pasageri, cat si pentru bagaje. Capacitatea totala de depozitare este de 332 litri (cablul de incarcare inclus) si 373 litri fara. Spatiul alocat bagajelor poate fi extins pana la 1.114 litri, prin rabatarea completa a banchetei din spate.

1
2
1

Mereu conectat

Volanul sportiv dispune de comenzi pozitionate ergonomic, pentru a ramane mereu conectat. In plus, functia de incalzire ofera un plus de confort in diminetile racoroase de iarna (optional).

2

Instrumentar de bord 7″

Noul ecran de 7″ al bordului afiseaza informatii despre nivelul de incarcare a bateriei, fluxul de energie sau modul de condus. In functie de modul selectat, culoarea fundalului si detaliile afisate in cadrane se modifica, pentru a fi cat mai utile.

  • Dimensiuni generoase

    KONA electric se remarca prin dimensiuni generoase atat pentru pasageri, cat si pentru bagaje. Capacitatea totala de depozitare este de 332 litri (cablul de incarcare inclus) si 373 litri fara. Spatiul alocat bagajelor poate fi extins pana la 1.114 litri, prin rabatarea completa a banchetei din spate.

  • Consola centrala

    Pe consola centrala se regasesc toate comenzile care faciliteaza utilizarea modulului shift-by-wire, iar in partea de jos, un spatiu de depozitare pentru obiecte personale.

  • Plafon panoramic

    Senzatia de confort si spatialitate, atat pentru conducatorul auto, cat si pentru pasageri, este completata de plafonul panoramic (optional).
    Disponibil pentru plafonul intr-o singura culoare

Puternic si eficient

* Datele prezentate se refera la versiunea de baterie de 64 kWh, masuratori realizate conform reglementarilor WLTP, care analizeaza combustibilul, consumul de energie, gama si emisiile pentru autovehiculele de pasageri din Europa.
Potrivit NEDC, KONA electric ofera o autonomie de 546 km.

** Incarcarea bateriei litiu-ion polimer la o capacitate de pana la 80% cu un incarcator rapid de 100 kW.

Placerea de a conduce

KONA electric beneficiaza de doua variante de propulsoare, oferind clientilor unul dintre cele mai puternice motoare electrice. Bateria de 64 kWh ofera o autonomie extinsa de 449 kilometri* (conform testelor WTLP, 546 km conform NEDC), dezvoltand o putere de 204 CP/150 kW. Cu un cuplu de 395 Nm disponibil instantaneu, noul KONA ofera o experienta la volan exceptionala, accelerand de la 0 la 100 km/h in doar 7,6 secunde. Cu o capacitate a bateriei de 39,2 kWh, versiunea de baza are o autonomie de 289 kilometri (WLTP, conform NEDC – 345 km)*, motorul livrand 136 CP / 100 kW.

1
2
1

Motorul electric

Alege puterea si defineste intervalul preferat prin selectarea a doua versiuni ale bateriei: 39,2 kWh –
versiune cu viteza maxima de 155 km / h, cu autonomie de pana la 289 km conform WLTP (345 km conform NEDC).
Versiunea de 64 kWh cu o viteza maxima de 167 km / h are o autonomie de 449 km conform WLTP (546 km conform
NEDC). 100 kw (136 CP)150 kw (204 CP)

2

Baterie litiu-ion polimer

Hyundai a optat pentru utilizarea unei baterii litiu-ion polimer, in locul celor conventionale hibridenichel-metal. Ambele propulsoare au un cuplu de 395 Nm, livrat prin intermediul sistemului de propulsie electrica, noul KONA electric accelerand de la 0 la 100 km/h in doar 7,6 secunde, in versiunea de 64 kWh. Versiunea de baza vine cu o baterie care are o capacitate de 39,2 kWh si o autonomie de pana la 289 km. Motorul dezvolta 100 kW si are un consum de energie de doar 13,9 kWh/100 km (conform testelor WLTP). Versiunea cu raza extinsa este echipata cu o baterie de 64 kWh, cu o autonomie de pana la 449 km (conform testelor WLTP).Autonomie si capacitate baterie:289 km / 39 kWh449 km / 64 kWh

Tehnologii inteligente

Utilizand senzorii frontali, sistemul mentine viteza si distanta constante fata de vehiculul din fata, accelerand / franand in mod automat. Daca vehiculele din fata s-au oprit, sistemul stop & go aplica o forta de franare pana la oprire, repornind apoi in momentul in care vehiculele din fata se pun in miscare. In cazul in care vehiculul se opreste pentru o perioada mai lunga de trei secunde, conducatoul auto trebuie sa reactiveze sistemul prin butonul de pe volan sau prin apasarea scurta a pedalei de acceleratie. Sistemul functioneaza la viteze intre 0 si 180 km/h.

Pilot automat inteligent cu functie Start/Stop (SCC w/ S&G)

Utilizand senzorii radar din fata, SCC cu Start/Stop pastreaza viteza sau distanta constante pana la autovehiculul din fata, prin franarea sau
accelerarea automate, urmarind variatiile de viteza ale autovehicului din fata, in limita vitezei setate pe pilotul automat.
In cazul in care vehiculul din fata se opreste, sistemul Start/Stop franeaza vehiculul pana la oprire si accelereaza din nou
pana la viteza dorita, imediat ce drumul este liber. Daca vehiculul se opreste mai mult de 3 secunde, conducatorul auto
trebuie sa reactiveze sistemul de la comenzile de pe volan sau prin apasarea scurta a pedalei de acceleratie.
Sistemul functioneaza la viteze cuprinse intre 0 si 180 km/h.

Mai multa siguranta

Autovehiculele electrice ofera o accelerare rapida si o operare silentioasa, insa pentru siguranta
pietonilor, biciclistilor etc., care sunt obisnuiti cu sunetul motoarelor cu ardere,
KONA electric genereaza un semnal sonor care sa indice functionarea propulsorului.

Click pe pictograma de mai jos pentru experienta audio.

Mai multa siguranta

Programeaza incarcarea

Sistemul avansat de gestionare a bateriilor confera libertate de utilizare.
Personalizeaza orele de incarcare in functie de programul tau.

Statii de incarcare

KONA electric ofera informatii in timp real pentru disponibilitatea statiilor de incarcare.

Multiple modalitati de incarcare

Cablu de incarcare - priza domestica
Conducatorul auto are posibilitatea de a incarca autovehiculul la o priza domestica (220 V monofazat) utilizand cablul ICCB disponibil in echiparea standard.
Timp de incarcare: 19h pentru bateria de 39 kWh / 31 h pentru 64 kWh*. Portul de incarcare este amplasat in partea din fata, langa logo-ul Hyundai.
*Pot varia in functie de regiune.

Cablu de incarcare – priza domestica

Conducatorul auto are posibilitatea de a incarca autovehiculul la o priza domestica (220 V monofazat) utilizand cablul ICCB disponibil in echiparea standard.
Timp de incarcare: 19h pentru bateria de 39 kWh / 31 h pentru 64 kWh*. Portul de incarcare este amplasat in partea din fata, langa logo-ul Hyundai.
*Pot varia in functie de regiune.

Statie de incarcare la domiciliu
Pentru o incarcare mai rapida, conducatorii auto pot opta pentru un punct de incarcare la domiciliu. Timp de incarcare 7,2 kW: 6: 10 h pentru bateria de 39 kWh / 9: 35 h pentru 64 kWh *
*Pot varia in functie de regiune.

Statie de incarcare la domiciliu

Pentru o incarcare mai rapida, conducatorii auto pot opta pentru un punct de incarcare la domiciliu. Timp de incarcare 7,2 kW: 6: 10 h pentru bateria de 39 kWh / 9: 35 h pentru 64 kWh *
*Pot varia in functie de regiune.

Cablu pentru incarcarea la statiile de realimentare
Cu ajutorul cablului, autovehiculul poate fi incarcat la statiile de realimentare. Acesta poate fi utilizat si pentru conectarea la o cutie de perete.

Cablu pentru incarcarea la statiile de realimentare

Cu ajutorul cablului, autovehiculul poate fi incarcat la statiile de realimentare. Acesta poate fi utilizat si pentru conectarea la o cutie de perete.

Incarcare rapida
Timp de incarcare la statia de 100 kW:
54 de minute pentru o stare de incarcare de 80% pentru ambele versiuni disponibile.
Timp de incarcare la statia de 50 kW (80%):
57 de minute pentru baterie de 39 kWh / 75 min pentru 64 kWh*
*Pot varia in functie de regiune.

Incarcare rapida

Timp de incarcare la statia de 100 kW:
54 de minute pentru o stare de incarcare de 80% pentru ambele versiuni disponibile.
Timp de incarcare la statia de 50 kW (80%):
57 de minute pentru baterie de 39 kWh / 75 min pentru 64 kWh*
*Pot varia in functie de regiune.

Mai multe optiuni pentru tine.

Hyundai SmartSense

KONA electric beneficiaza de cel mai recent pachet de dotari de siguranta activa si asistenta la condus.

  • Asistenta pentru faza lunga (HBA)

    In momentul in care modul auto este selectat, sistemul HBA detecteaza noaptea vehiculele care se deplaseaza atat din sensul opus, cat si pe cele care au aceeasi directie de deplasare, comutand astfel de pe faza lunga pe cea scurta, in cazul in care conditiile de drum o impun. Atunci cand nu detecteaza alte vehicule in apropiere, sistemul reactiveaza automat faza lunga, pentru vizibilitate maxima.

  • Sistem de atentionare a conducatorului auto (DAW)

    Sistemul permite monitorizarea constanta a stilului de condus, cu scopul de a detecta orice deviatie neobisnuita a directiei sau alte semne de oboseala. Cu ajutorul sistemului sunt analizate diverse semnale ale autovehiculului, precum unghiul de virare, cuplul la volan, pozitia vehiculului pe banda de rulare sau timpul de condus.

  • Functia inteligenta de avertizare asupra vitezei limita (ISLW)

    Semnele de circulatie sunt recunoscute imediat de catre functia inteligenta de avertizare asupra vitezei limita (ISLW), care afiseaza informatiile atat pe ecranul sistemului de navigatie, cat si pe instrumentarul de bord.

  • Sistemul de asistenta la faza scurta (LBA-S)

    Sistemul de asistenta la faza scurta (LBA-S) actioneaza lampile aditionale in functie de viteza vehiculului si unghiul de virare.

error: